Handleiding voor het instellen van auto-reply

Volg de onderstaande stappen om een automatisch antwoord (auto-reply) in te stellen in je webmail:

  1. Ga naar de webmail-interface via webmail.invato.nl met een webbrowser zoals Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Edge.
  2. Op de inlogpagina voer je je gebruikersnaam (meestal je e-mailadres) en wachtwoord in de daarvoor bestemde velden in.
  3. Na succesvol inloggen kom je op het hoofdscherm van de webmail-interface. Hier kun je je e-mails bekijken en andere functies gebruiken.
  4. Klik op het "hamburger"-menu, weergegeven als drie horizontale lijnen, in de rechterbovenhoek van het scherm.
  5. In het uitklapmenu dat verschijnt, selecteer je "Instellingen" of "Accountinstellingen" om naar de instellingenpagina te gaan.
  6. Zoek binnen de accountinstellingen naar de optie voor "Automatische antwoorden", "Auto-reply" of "Out-of-office reply". De exacte terminologie kan variƫren.
  7. Klik op de juiste optie om de auto-reply instellingen te openen.
  8. Pas het bericht aan dat automatisch wordt verzonden wanneer je afwezig bent. Voeg relevante informatie toe, zoals de duur van je afwezigheid en alternatieve contactgegevens.
  9. Sla je wijzigingen op door op "Opslaan" of "Toepassen" te klikken.

Vragen of hulp nodig?

Mocht je problemen ondervinden of verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen!

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback Er was een probleem bij het versturen van je feedback